ОЛІМПІАДИ * КОНКУРСИ

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади
з обслуговуючої праці 2015-2016 н.р.

   20 грудня 2015 року на базі Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 був проведений ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з обслуговуючої праці, в якому взяли участь учні всіх навчальних закладів.

9 клас
   Взяли участь 8 учнів.
Практичний тур.
Виготовити дитячий нагрудник.


Розкрій виробу.

Пошиття виробу.




Творчий проект «М’яка іграшка»


11 клас
   Взяли участь 8 учнів.
Практичний тур.
Виготовити декоративну прихватку.


Розкрій виробу.

Пошиття виробу.


Творчий проект «Предмет інтер’єру».
   До захисту творчого проекту «Предмет інтер’єру» всі учні поставилися творчо, всі підготували презентації до своїх проектів.






https://img-fotki.yandex.ru/get/4112/mangiana.22/0_3cf1d_adfe4fde_XS

АНАЛІЗ
проведення ІІ (міського) етапу
Всеукраїнської учнівської
олімпіади з обслуговуючої праці 2013-2014 н.р.

   21 грудня 2013 року на базі Шосткинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 був проведений ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з обслуговуючої праці, в якому взяли участь учні всіх навчальних закладів, за винятком школи №6.
   9 клас:
   Взяли участь 10 учнів.
   Творчий проект учасники розробляли та виготовляли вдома.
  До захисту творчого проекту ,,Розвиваюча м’яка дитяча книжка ” усі учні поставилися творчо, роботи відповідали вимогам умов проекту, відповідали своїй функціональності, вирізнялися оригінальністю, зручністю у користуванні. Кращі роботи виконали учні шкіл №№1, гімназії, №4,5,7,8,11,12.
   Пропозиції:
1. Учителям більш уважно вивчати методичні рекомендації та умови проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з обслуговуючої праці та дотримуватись відповідності умов підготовки проекту.
   Теоретичний тур складався з трьох завдань.
   Завдання№1.
  “Виконати ескіз та скласти послідовність технологічних операцій виготовлення будь-якого поясного виробу” На відповідному рівні склали послідовність технологічних операцій виготовлення поясного виробу учасниці олімпіади шкіл №1,5,7,12. Крім того, учні шкіл № 4, 5, 8, 11 не змогли скласти послідовність технологічних операцій поясного виробу.
   Завдання №2.
   Перелічіть та виконайте графічне зображення ручних швів і строчок проектованого виробу.
   Добре виконали графічне зображення   ручних швів і строчок учні шкіл № 1, 7. Не впорались із завданням учні шкіл № 4,5,8,11.
  Добре відповіли на завдання №3, пов’язане  з добором виду оздоблення з урахуванням модних тенденцій у процесі проектування, гарно оздобили виріб  учасниці олімпіади з усіх шкіл.
   Пропозиції:
1. Учителям приділяти більше уваги складанню послідовності технологічних операцій щодо виготовлення різних видів виробів та  виконанню графічних зображень ручних швів і строчок проектованого виробу.
2. Разом з учнями детально проаналізувати відповіді учасників на кожне питання, звернути їх увагу на характерні помилки.
  Практичний тур складався з моделювання, розкроювання та пошиття дитячого літнього сарафана на основі спідниці з використанням двох видів тканин та оздоблення, виготовленого власними руками. Відмінно виконали завдання учні шкіл №№5,7, 12. Невелику кількість балів набрала учениця школи №4.
   Пропозиції:
1. Більше уваги приділяти вивченню розділів програми ,,Пошиття виробів”.
2. Необхідно постійно вивчати досвід колег та підвищувати рівень професійної майстерності.
      
   11 клас:
   Взяли участь 10 учнів.
  До захисту творчого проекту ,,Карнавальна маска” усі учні поставилися творчо, роботи відповідали вимогам умов проекту, відповідали своїй функціональності, вирізнялися оригінальністю, естетичністю, привабливістю, зручністю у користуванні. Гарні  роботи виконали учні всіх шкіл.
   Теоретичний тур складався з трьох завдань.
   Завдання №1.
  Розробіть ескізний малюнок виробу ужиткового призначення з використанням елементів біоніки” . Успішно виконали  учні всіх шкіл.
   Завдання №2.
   “Доберіть та обґрунтуйте вибір конструкційних матеріалів для виготовлення вашої моделі.
Кращі результати показали учениці шкіл №1,7,11,12. Разом з тим під час виконання завдання №2 виникли труднощі в учениць шкіл №№ 9, 5, 11,інтернату.
   Завдання №3.
   Назвіть та зобразьте основні види орнаментів української народної вишивки.
  Кращі результати показали учні шкіл №  1,7,12, але труднощі виникли в учениць шкіл № 1,5,11
   Пропозиції:
1. Учителям під час підготовки учасниць до олімпіади активно використовувати додаткову методичну літературу.
2. Пропонувати учням завдання, що потребують вміння порівнювати, систематизувати, узагальнювати, аналізувати та робити висновки.
    Із завданням практичного туру впоралися всі учениці. Кращий результат продемонстрували  учениці шкіл № 1,7,9,11,12.
   Пропозиції:
1. Необхідно постійно вивчати досвід колег та підвищувати рівень професійної майстерності.
2. Вести систематичне повторення усіх вивчених розділів програми.

Голова журі,
Керівник міської методичної комісії
учителів обслуговуючої праці                                                            Н.П. Прозорова       





https://img-fotki.yandex.ru/get/4112/mangiana.22/0_3cf1d_adfe4fde_XS

Обласний семінар
"Особливості викладання предмету «Технології» у 10-11 класах"

На базі ШЗШ № 5 у 2012 році відбувся обласний семінар "Особливості викладання предмету «Технології» у 10-11 класах".

Роботи учнів шкіл міста




Майстер-клас "Технології дизайну предметів інтер’єру (амігурумі)". 
Вчитель Розуван О.О.

Майстер-клас вчителя трудового навчання Кібенка М.І.


Немає коментарів:

Дописати коментар