ПЛАНИ РОБОТИ




ПОГОДЖЕНО
Завідуюча
методичним кабінетом
управління освіти
Е.Ф.Ларюк
План
роботи методичної комісії вчителів обслуговуючої праці
загальноосвітніх навчальних закладів міста Шостки
на 2015-2016 навчальний рік


№з/п
Тематика засідання
Форма проведення
Методи проведення
Дата проведення
Місце проведення
Відповідальні

І засідання
Секція конференції

Серпень 2015
ШЗШ  №12
Прозорова Н.П.
1.
Аналіз роботи методичної комісії вчителів обслуговуючої праці за минулий рік і завдання на новий навчальний рік.

Аналітична доповідь



Прозорова Н.П.

2.
Планування навчального матеріалу в 7-х класах щодо обов’язкового вивчення складової та варіативної складової відповідно до матеріально-технічного та кадрового забезпечення навчального процесу, віково - статтєвих особливостей учнів та їх інтересів.

Виступ



Лежніна С.П.

3.
Методичні рекомендації щодо календарного планування у 7 класі за новою програмою з трудового навчання.

Доповідь


Соколик Н.В. ШЗШ №7
4.
Підготовка до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Виступ


Прозорова Н.П.
5.

Критично-аналітичний огляд науково-методичної літератури з трудового навчання.
Обговорюємо нові документи: Проект Закону України Про освіту; Концепцію, заходи та рекомендації щодо національно-патріотичного  виховання у ЗНЗ.

Огляд-презентація


Лужинська Н.С.
ШЗШ №4


Тарасенко О.П.
ШЗШ №1;

ІІ засідання
Конференція


Грудень- січень 2014
ЗОШ
І-ІІІ ступенів №12

1.



.Особливості використання проектної технології на уроках та в позаурочній роботі.  

Виступ


Карабута Т.М.
ШЗШ №8
2.
Проведення ,,майстер-класуна тему: ,,Вишивка стрічками.




Прозорова Н.П.

3.
Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 2015-2016 навчального року з обслуговуючої праці.




Прозорова Н.П.

4.
Портфоліо вчителя Тарасенко О.П., ШЗШ №1
Портфоліо вчителя Сивоконь Т.В. гімназія.
Портфоліо вчителя Лежніної С.П. ШЗШ №11






ІІІ засідання.
Педагогічна зустріч

Березень-квітень 2016
ЗОШ
І-ІІІ ступенів №12

1.
Психологічні аспекти роботи з  невстигаючими.

Виступ


Обложок О.А.
ШСЗШ
№10
2.
З досвіду використання інтернет-ресурсів у процесі уроку та в позаурочній роботі,.   

Доповідь


Тарасенко О.П.
ШЗШ №1

3.
Ві Від творчості вчителя до творчої особистості учня.  Підсумки результатів III етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з обслуговуючих видів праці.




Прозорова Н.П.

3.Робота між засіданнями.
3.1.Організайійно-методична діяльність.
№з/п
Зміст роботи
Дата
Місце проведення
Відповідальний
1.
Робота семінару-практикуму для вчителів 7-х класів.
Вересень 2015 року – травень 2016 року
ЗОШ І-ІІІ ступенів №11
Лежніна С.П.
2.
Проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 2015/2016 навчального року з обслуговуючої праці.
Листопад – грудень 2015 року
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова Н.П. Соколік Н.В., Сивоконь Т.В. Тарасенко О.П. Лежніна С.П.  Разуван О. О.
3.
Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються в 2015 році.
Жовтень 2015 року – березень 2016 року
Загальноосвітні навчальні заклади
.
4.
Індивідуальні та групові консультації для вчителів.
Щопонеділка, 13.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова О.П.
3.2. Описово-корекційна діяльність.
1.
Індивідуальні та групові консультації для вчителів.
Щовівторка 13.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова О.П.
2.
Наставництво.
Щомісяця другий вівторок, 14.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №11
Лєжніна С.П.
3.
Виставка ,,Освіта і майстерність”.
Січень, 2015
Управління освіти
Прозорова Н.П., Разуван О.О., Лужинська Н.С.
3.3.Інформаційно-просвітницька діяльність
1.
Організація самоосвітньої діяльності вчителів.
Протягом навчального року
ЗОШ міста
Учителі обслуговуючої праці
3.4.Експериментально- дослідницька діяльність.
1.
Участь у фестивалі інноваційних уроків.


ЗОШ міста
Учителі обслуговуючої праці
3.5.Експертно-діагностична діяльність
1.
Аналіз кадрового складу
До 05.09.2015
ЗОШ міста
Прозорова Н.П.
2.
Аналіз ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (номінація ,,Трудове навчання”).
Грудень - січень 2015, 2016 року

Прозорова Н.П.
3.
Анкетування потреб і запитів учителів.
Протягом навчального року
ЗОШ міста
Прозорова Н.П.
4. 
Аналіз роботи міської методичної комісії.
Травень – червень 2016 року

Прозорова Н.П.

План роботи комісії обговорено та схвалено на засіданні     26.08.2015 року.

Керівник міської методичної комісії
 учителів обслуговуючої праці                                                                        Н.П.Прозорова
 





ПОГОДЖЕНО
Завідуюча
методичним кабінетом
управління освіти
Е.Ф.Ларюк
___________________

ПЛАН
роботи методичної комісії учителів обслуговуючої праці
загальноосвітніх навчальних закладів міста Шостки
на 2014-2015 навчальний рік


1. Аналіз роботи за минулий навчальний рік, завдання на новий рік.
У 2013-2014 навчальному році вчителі обслуговуючої праці працювали над реалізацією науково-методичної проблеми ,,Забезпечення якісної освіти шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації державних освітніх стандартів, творчому та інтелектуальному розвитку учнів” що органічно поєднувалось із впровадженням у практику роботи елементів інноваційних уроків.
З метою виконання поставлених завдань упродовж навчального року були проведені 3 засідання міської методичної комісії, під час яких були обговорені такі питання: ,,Розвиток компетентності продуктивної творчої діяльності на уроках обслуговуючої праці” ,,Формування і розвиток в учнів проектно-технологічної та інформаційно-комунікаційної компетентностей’’; ,,Методи проектування та розвитку критичного мислення” та інші,  відбувався обмін досвідом учителів.
Кількісний склад міської комісії учителів обслуговуючої праці складав 13 педагогічних працівників, з яких один має педагогічне звання ,,учитель-методист”,  три - ,,старший учитель”, три – кваліфікаційну категорію ,,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії”, три - ,,спеціаліст І категорії”, один - ,,спеціаліст ІІ категорії”,  один - ,,спеціаліст”.
Самоосвіта вчителя - невідємна частина якісної освіти учнів.
Учителі обслуговуючої праці загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Прозорова Н.П., Разуван О.О. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №5), Лужинська Н.С. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №4), Гришкова О.П. (НВК:ЗОШ №6) підвищили кваліфікацію на факультеті підвищення кваліфікації Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 
Учителі обслуговуючої праці упродовж навчального року працювали над підвищенням рівня педагогічної майстерності, досвід їх роботи розповсюджувався через взаємовідвідування уроків.
Протягом навчального року працював семінар-практикум учителів 11-х класів (керівник - учитель обслуговуючої працї загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Лежніна С.Н.). Було проведено чотири  засідання, на яких обговорювалися форми і методи роботи з учнями відповідно до навчальної програми та змісту підручника для 11 класу, інноваційні технології навчання та особливості оцінювання навчальних досягнень школярів.
Вчителі Прозорова Н.П. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №12), Разуван О.О. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №5), Гаєва Н.М. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №11)  провели майстер-класи відповідно ,,Квілінг. Виготовлення об’ємної квітки”, ,,Виготовлення новорічних іграшок із паперу”, ,,Виготовлення метеликів із пластику”.
На базі  ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 працювала школа педагогічної майстерності ,,Готуємось до олімпіад, ДПА, ЗНО з обслуговуючої праці”, на засіданнях якої готувались завдання для І етапу олімпіади, розв’язувались складні завдання ІІ та ІІІ етапів олімпіад. 
Вчителі Обложок О.А (СЗОШ І-ІІ ступенів №10), Гаєва Н.М. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №11) брали участь у міському фестивалі – конкурсі ,,Мій кращий урок”.
Значна увага приділялась використанню інноваційних проектних технологій.
25 листопада 2012 року на базі навчальних майстерень ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 були проведені теоретичний та практичний тури олімпіади з трудового навчання,  переможцями  яких визначені учні  Темченко Анастасія (СОШ І -ІІІ ступенів №1),  Пивоварова Євгенія (СОШ І-ІІІ ступенів №1), Трубанова Юлія  (ЗОШ І-ІІІ ступенів №11), Плахута Юлія  (ЗОШ І-ІІІ ступенів №12), Цимбал Марина (гімназія), Галич Анна (ЗОШ І-ІІІ ступенів №12), Пешевець Аліна (ЗОШ І-ІІІ ступенів №11).
Проведений аналіз діагностичних анкет показав:
1. Всі вчителі роботою комісії задоволені.
2. Найбільш вдалим в роботі комісії вважають:
- уроки по обміну досвідом;
- оперативну інформацію  змін і новинок, обговорення і вирішення спільних проблем.
3. У своїй роботі кожен вчитель знайшов якесь найбільше  досягнення:
- роботу з обдарованими дітьми, взаємопорозуміння, відносини, досягнення мети;
- підготовку учнів  до вибору професії;
- підготовку дітей до предметних олімпіад і конкурсів та їх  позитивні результати.
 4. Члени комісії можуть запропонувати колегам:
- інтерактивні технології;
- розробку творчих проектів;
- роботу учнів в малих групах
5. Пропонують удосконалити роботу комісії за напрямками:
- психолого-педагогічна;
- методична;
6. На засіданнях комісії пропонують обговорити питання:
- робота з проблемними учнями;
- робота над творчими завданнями;
- електронна презентація творчих проектів.
Аналіз роботи вчителів обслуговуючої праці дає підставу зробити висновок, що завдання, над якими вони працювали упродовж навчального року, в основному, виконані.
Рекомендую:
1. Продовжити роботу над науково-методичною темою: ,,Забезпечення якісної освіти шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації державних освітніх стандартів, творчому та інтелектуальному розвитку учнів”.

Завдання на 2014-2015 навчальний рік
1. Упроваджувати в практику роботи комп’ютерну презентацію творчих проектів.
2. Використовувати ефективні форми роботи з обдарованими дітьми.
3. Підвищити рівень роботи з обдарованими учнями-учасниками 111 етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.
4. Створення відео та медіа матеріалів, веб-сайтів ( Прозорова Н.П., Обложок О.А.).
Продовжити роботу школи педагогічної майстерності ,, Готуємось до олімпіад. Розвязання складних олімпіадних завдань.

1.         Засідання комісії:
З/п
Тематика засідань
Форма
проведення
Методи
проведення
Дата
проведення
Місце
проведення
Відповідальні

І засідання
Пед. зустріч

28.08.2014
ЗОШ
І-ІІІ
ступенів №12
Прозорова Н.П.
1.
Аналіз роботи методичної комісії вчителів обслуговуючої праці за 2013-2014 навчальний рік і завдання на новий рік.

Аналітична доповідь


Прозорова Н.П.
2.
Завдання щодо вивчення курсу трудового навчання у 2014-2015 н. р.

Виступ


Гаєва Н.М.
3.
Ознайомлення та обговорення нової НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ з трудового навчання для загальноосвітніх навчальних закладів
5-9 класів.

Доповідь


Тарасенко С. П.
ЗОШ №1
4.
Методичні рекомендації щодо календарного планування у 6 класі за новою програмою з трудового навчання.

Виступ


Лежніна С.П.
ЗОШ №11
5.
Підготовка до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з трудового навчання.

Виступ


Прозорова Н.П.
6.
Огляд новинок методичної літератури та фахової періодичної преси.

Огляд - презентація


Лужинська Н.С.
ЗОШ №4

ІІ засідання
Семінар-практикум

Січень
2015
ЗОШ
І-ІІІ
ступенів
№12
Прозорова Н.П.
1.
Формування технологічної компетентності на уроках трудового навчання.

Доповідь


Обложок О.А.
Школа
№10
2.
Використання методу індивідуальних та колективних проектів як новітньої навчально-інформаційної технології.
З досвіду роботи.

Доповідь


Кибенко Л.В.
ЗОШ №9
3.
“Майстер-клас”. Плетіння виробів з бісеру на дротяній основі. З досвіду роботи.

Майстер-клас


Разуван О.О.
ЗОШ №5
4.
Обговорення підсумків майстер-класа та обмін досвідом з метою впровадження в практику роботи.

Круглий стіл




5.
Портфоліо вчителів, які атестуються.




Кибенко Л.В
Автюхова З.В.
5.
Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 2014-2015 н.р.



ЗОШ №12
Прозорова Н. П.

ІІІ засідання
Педагогічна зістріч

Березень- квітень
2015
ЗОШ
І-ІІІ
ступенів
№12
Прозорова Н.П.
1.
Іноваційні технології – засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності на уроках обслуговуючої праці.

Доповідь










Автюхова З.В.
інтернат
2.
Методика викладання розділу Технологія побутової діяльності у5 -6 класах за новою програмою. Урок Елементи грамоти споживача.  Використання інтерактивних технологій під час проведення уроку. З досвіду роботи.




Курбатська А.М.
ЗОШ №8
3.
Дискусія «за круглим столом.
Обговорення та обмін досвідом з метою впровадження в практику роботи.





4.
Досвід вчителів по підготовці переможців учнівських олімпіад з обслуговуючої праці.






3. Робота між засіданнями
3.1. Організаційно – методична діяльність.
№ з/п
Зміст роботи
Дата
Місце проведення
Відповідальний
1.
Робота семінару-практикуму для вчителів 6-х класів.
Вересень 2014 року-травень2015 року.
ЗОШ №11
Лежніна С.П.
2.
Проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 2014-2015 навчального року з обслуговуючої праці
Листопад – грудень 2014 року
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова Н.П.,
Тарасенко О.П., Сивоконь Т.В., Разуван О.О. Кибенко Л.В.,
Лежніна С.П., Курбацька А.М.
3.
Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються в 2015 році
Жовтень 2014 року – березень 2015 року
Загальноосвітні навчальні заклади
Прозорова Н.П.
4.
Участь у міському фестивалі-конкурсі ,,Мій кращий урок.
Жовтень 2014 року.
Загальноосвітні навчальні заклади
Прозорова Н.П., заступники директорів шкіл навчально-виховної роботи, учителі.
5.
Індивідуальні та групові консультації для вчителів.
Щовівторка
13.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова Н.П.

3.2. Описово – корекційна діяльність.
1.
Індивідуальні та групові консультації для вчителів.
Щопонеділка, 13.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова Н.П.
2.
Наставництво.
Щомісяця, другий вівторок, 14.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №11
Лєжніна С.П.
3.
Виставка ,,Освіта та майстерність”.




3.3. Інформаційно – просвітницька діяльність.
1.
Організація самоосвітньої діяльності вчителів.
Протягом навчального року
Загальноосвітні навчальні заклади
Учителі обслуговуючої праці

3.4. Експертно – діагностична діяльність.
1.
Аналіз кадрового складу вчителів
До 05.09.2015
Загальноосвітні навчальні заклади
Прозорова Н.П.
2.
Аналіз ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (номінація ,,Обслуговуючі види праці”)
Грудень 2014 року – січень 2015 року
Загальноосвітні навчальні заклади
Прозорова Н.П.
3.
Анкетування потреб і запитів учителів
Протягом навчального року
Загальноосвітні навчальні заклади
Учителі обслуговуючої праці
4.
Аналіз роботи міської методичної комісії
Травень – червень 2015 року

Прозорова Н.П.

План роботи комісії обговорено та схвалено на засіданні 28.08.2014 року.

Керівник міської методичної комісії
учителів обслуговуючої праці                                                                 Н.П.Прозорова 







ПОГОДЖЕНО
Завідуюча
методичним кабінетом
управління освіти
Е. Ф. Ларюк.
____________________
ПЛАН
роботи методичної комісії вчителів обслуговуючої праці
загальноосвітніх навчальних закладів міста Шостки
на 2013-2014 навчальний рік 

1.Аналіз роботи за минулий навчальний рік, завдання на новий рік.
   У 2012-2013 навчальному році вчителі обслуговуючої праці працювали над реалізацією науково-методичної проблеми ,,Забезпечення якісної освіти шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації державних освітніх стандартів, творчому та інтелектуальному розвитку учнів” що органічно поєднувалось із впровадженням у практику роботи елементів інноваційних уроків.
   З метою виконання поставлених завдань упродовж навчального року були проведені 3 засідання міської методичної комісії, під час яких були обговорені такі питання: ,,Розвиток компетентності продуктивної творчої діяльності на уроках обслуговуючої праці” ,,Формування і розвиток в учнів проектно-технологічної та інформаційно-комунікаційної компетентностей’’; ,,Методи проектування та розвитку критичного мислення” та інші,  відбувався обмін досвідом учителів.
   Кількісний склад міської комісії учителів обслуговуючої праці складав 13 педагогічних працівників, з яких один має педагогічне звання ,,учитель-методист”,  три - ,,старший учитель”, три – кваліфікаційну категорію ,,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії”, три - ,,спеціаліст І категорії”, один - ,,спеціаліст І І категорії”,  один - ,,спеціаліст”.
   Самоосвіта вчителя - невід’ємна частина якісної освіти учнів.
  Учителі обслуговуючої праці загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Прозорова Н.П., Разуван О.О. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №5), Лужинська Н.С. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №4), Гришкова О.П. (НВК:ЗОШ №6) підвищили кваліфікацію на факультеті підвищення кваліфікації Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 
   Учителі обслуговуючої праці упродовж навчального року працювали над підвищенням рівня педагогічної майстерності, досвід їх роботи розповсюджувався через взаємовідвідування уроків.
      Протягом навчального року працював семінар-практикум учителів 11-х класів (керівник - учитель обслуговуючої працї загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Лежніна С.Н.). Було проведено чотири  засідання, на яких обговорювамілися форми і методи роботи з учнями відповідно до навчальної програми та змісту підручника для 11 класу, інноваційні технології навчання та особливості оцінювання навчальних досягнень школярів.
   Вчителі Прозорова Н.П. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №12), Разуван О.О. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №5), Гаєва Н.М. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №11)  провели майстер-класи відповідно ,,Квілінг. Виготовлення об’ємної квітки”, ,,Виготовлення новорічних іграшок із паперу”, ,,Виготовлення метеликів із пластику”.
   На базі  ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 працювала школа педагогічної майстерності ,,Готуємось до олімпіад, ДПА, ЗНО з обслуговуючої праці”, на засіданнях якої готувались завдання для І етапу олімпіади, розв’язувались складні завдання ІІ та ІІІ етапів олімпіад. 
   Вчителі Обложок О.А (СЗОШ І-ІІ ступенів №10), Гаєва Н.М. (ЗОШ І-ІІІ ступенів №11) брали участь у міському фестивалі – конкурсі ,,Мій кращий урок”.
    Значна увага приділялась використанню інноваційних проектних технологій.                        
   25 листопада 2012 року на базі навчальних майстерень ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 були проведені теоретичний та практичний тури олімпіади з трудового навчання,  переможцями  яких визначені учні  Темченко Анастасія (СОШ І -ІІІ ступенів №1),  Пивоварова Євгенія (СОШ І-ІІІ ступенів №1), Трубанова Юлія  (ЗОШ І-ІІІ ступенів №11), Плахута Юлія  (ЗОШ І-ІІІ ступенів №12), Цимбал Марина (гімназія), Галич Анна (ЗОШ І-ІІІ ступенів №12), Пешевець Аліна (ЗОШ І-ІІІ ступенів №11).
   Проведений аналіз діагностичних анкет показав:
1.   Всі вчителі роботою комісії задоволені.
 2.  Найбільш вдалим в роботі комісії вважають:
- уроки по обміну досвідом;
 - оперативну інформацію  змін і новинок, обговорення і вирішення спільних проблем.
3. У своїй роботі кожен вчитель знайшов якесь найбільше  досягнення:
- роботу з обдарованими дітьми, взаємопорозуміння, відносини, досягнення мети;
- підготовку учнів  до вибору професії;
- підготовку дітей до предметних олімпіад і конкурсів та їх  позитивні результати.
 4.Члени комісії можуть запропонувати колегам:
- інтерактивні технології;
- розробку творчих проектів;
- роботу учнів в малих групах
5.. Пропонують удосконалити роботу комісії за напрямками:
- психолого-педагогічна;
- методична;
6. На засіданнях комісії пропонують обговорити питання:
 - робота з проблемними учнями;
 - робота над творчими завданнями;
 - електронна презентація творчих проектів.
 Аналіз роботи вчителів обслуговуючої праці дає підставу зробити висновок, що завдання, над якими вони працювали упродовж навчального року, в основному, виконані.
    Рекомендую:
1 .Продовжити роботу над науково-методичною темою: ,,Забезпечення якісної освіти шляхом формування інноваційної культури педагога як важливого чинника в реалізації державних освітніх стандартів, творчому та інтелектуальному розвитку учнів”.

Завдання на 2013-2014 навчальний рік.
1. Упроваджувати в практику роботи комп’ютерну презентацію творчих проектів.
2.  Використовувати ефективні форми роботи з обдарованими  дітьми
3.  Підвищити рівень роботи з обдарованими учнями – учасниками ІІІ етапу Всуекраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.
4.  Створення відео та медіа матеріалів, веб-сайтів, блогів (Обложок О . А.) (CЗОШ І-ІІ ступені№ 10 ) , Соколик Н. В. (ЗОШ- № 11 ). Використання програм ,, Відкритий світ”,  ,,Щоденник”.
5. Продовжити  роботу школи педагогічної майстерності ,, Готуємось до олімпіад. Розв’язання складних олімпіадних завдань.’’

2.Засідання комісії:
№з/п
Тематика засідання
Форма прове-дення
Методи прове-дення
Дата проведен-ня
Місце прове-дення
Відповідальні

І засідання
Секція

27.08 2О13
ЗОШ
І-ІІІ ступенів №12
Прозорова Н.П.
1.
Аналіз роботи методичної комісії вчителів обслуговуючої праці за минулий рік і завдання на новий рік.

Аналі-тична допо-відь.



Прозорова Н.П.

2.
Планування навчального матеріалу в 5-х класах щодо обов’язкового вивчення складової та варіативної складової відповідно до матеріально-технічного та кадрового забезпечення навчального процесу, віково - статтєвих особливостей учнів та їх інтересів (лист МОНУ від 24.05.2013 №1/9-368 ,,Про організацію навчально-виховного процесу у
5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі”).

Виступ



Лежніна С.П.

3.
Новітні технології проведення сучасного уроку. Підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів. 

Допо-відь


Разуван О.О.

4.
Підготовка до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Виступ


Прозорова Н.П.
5.

Огляд новинок методичної літератури та фахової періодичної преси.

Огляд-презен-тація



Курбацька А.М.


ІІ засідання
Кон-фе-ренція


Грудень- січень 2014
ЗОШ
І-ІІІ ступенів №12

1.



Впровадження мультимедійних технологій на уроках трудового навчання.    

Виступ.


Лужинська Н.С.

2.
Проведення ,,майстер-класу” на тему: ,,Вишивка стрічками. Виготовлення брошки ,,Троянда”.




Прозорова Н.П.

3.
Підсумки 11 етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 2013-2014 навчального року з обслуговуючої праці.




Прозорова Н.П.

4.
Портфоліо вчителів, які атестуються.




Прозорова Н.П., Разуван О.О., Лужинська Н.С., Соколик Н.В.

ІІІ засідання.
Педа-гогічна зустріч

Бере-зень-квітень 2014
ЗОШ
І-ІІІ ступенів №12

1.
Формування почуття національної гідності учнів у проектно-технологічної діяльності.




Соколик Н.В.

2.
Можливості використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках обслуговуючої праці.   




Кибенко Л.В.

3.
Ві Від творчості вчителя до творчої особистості учня.  Підсумки результатів   III етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з обслуговуючих видів праці.    




Прозорова Н.П.

3.Робота між засіданнями.
3.1.Організайійно-методична діяльність.
№з/п
Зміст роботи
Дата
Місце проведення
Відповідальний
1.
Робота семінару-практикуму для вчителів 5-х класів.
Вересень 2013 року – травень 2014 року
ЗОШ І-ІІІ ступенів №11
Лежніна С.П.
2.
Проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад 2013/2014навчального року з обслуговуючої праці.
Листопад – грудень 2013 року
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова О.П., Соколік Н.В., Курбацька А.М., Лежніна С.П., Автюхова З.В., Кибенко Л.В.
3.
Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються в 2014 році.
Жовтень 2013 року – березень 2014 року
Загальноосвітні навчальні заклади
Прозорова О.П. – Лєжніна С.П.,
Соколик Н.В. – Тарасенко О.П., 
Разуван О.О. – Сивоконь Т.В.
4.
Участь у міському фестивалі – конкурсі ,,Мій кращий урок.”
Жовтень 2013 року
Загальноосвітні навчальні заклади
Прозорова О.П., заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи, учителі
5.
Індивідуальні та групові консультації для вчителів.
Щопонеділка, 13.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова О.П.
3.2. Описово-корекційна діяльність.
1.
Індивідуальні та групові консультації для вчителів.
Щовівторка 13.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №12
Прозорова О.П.
2.
Наставництво.
Щомісяця другий вівторок, 14.30.
ЗОШ І-ІІІ ступенів №11
Лєжніна С.П.
3.
Виставка ,,Освіта і майстерність”.
Січень, 2014
Управління освіти
Прозорова Н.П., Разуван О.О., Лужинська Н.С.
3.3.Інформаційно-просвітницька діяльність





1.
Організація самоосвітньої діяльності вчителів.
Протягом навчального року
ЗОШ міста
Учителі обслуговуючої праці
2.
Створення блогу
Протягом навчального року
ЗОШ міста
Обложок О.А., Соколик Н.В.
3.4.Експертно-діагностична діяльність
1.
Аналіз кадрового складу
До 05.09.2013
ЗОШ міста
Прозорова Н.П.
2.
Аналіз ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (номінація ,,Трудове навчання”).
Грудень - січень 2013, 2014 року

Прозорова Н.П.
3.
Анкетування потреб і запитів учителів.
Протягом навчального року
ЗОШ міста
Прозорова Н.П.
4. 
Аналіз роботи міської методичної комісії.
Травень – червень 2014 року

Прозорова Н.П.

План роботи комісії обговорено і схвалено на засіданні 27.08.2013 р.

Керівник міської методичної комісії 
вчителів обслуговуючої праці.                                                      Н.П. Прозорова

                              

Немає коментарів:

Дописати коментар